Pachnące cynamonem białe święta ;)

Witajcie w ten świąteczny dzień.
Dziś po raz pierwszy od dłuższego czasu znalazłam chwilę tylko dla siebie, mogłam sobie w spokoju potworzyć, zrobić to, na co miałam ochotę ;) I tak w ramach relaksu powstał ten zimowo-świąteczny blejtram. 

Stęskniłam się za mediami, więc napaćkałam trochę. jest i pasta puchnąca i śniegowa, jest i żel medium ze złota miką w płatkach. Przy okazji pobawiłam się pierwszy raz tuszami w sprayu Pentartu.

Chciałam Wam jeszcze zwrócić uwagę na aniołka w lewym górnym rogu zdjęcia. Został odciśnięty z masy plastycznej dostępnej w naszym sklepie. Powiem Wam szczerze, że ta skradła moje serce. Super rozprowadza się w foremce, a po wyschnięciu jest bardzo giętka. Nadaje się nawet do delikatnych koronkowych foremek.

Czas na efekty mojej dzisiejszej pracy ;)







Do pracy wykorzystałam:


Pozdrawiam Was świątecznie i cieplutko



2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger