KARTKA Z BAŁWANKIEM I POŻEGNANIE DT

Witajcie Kochani:),
dzisiejszą karteczką z bałwankiem
zaprojektowanym przez Artizę
żegnam się z Wami
jako członek DT Craft Style,
gdzie jako projektantka i koordynator DT
inspirowałam Was prawie przez 3 lata:),
za które z całego serca dziękuję
Właścicielce Craft Style - Irenie Kalecie:),
to był piękny, twórczy, i pouczający czas,
specjalnie dla Craft Style powstało 95 stworzonych przeze mnie prac,
poznałam mnóstwo wspaniałych Osób,
z niektórymi przyjaźnię się do dziś:),
nauczyłam się wielu technik, i rozwinęłam swój warsztat twórczy
odkrywając moją największą miłość- STEMPLE:),
jeszcze raz z całego serca dziękuję
za tę wspaniałą przygodę,
a nowemu DT życzę nieustającej weny twórczej:)












1 komentarz:

  1. Malwinko... jestem wzruszona!
    To był piękny czas i tyle wspólnych przeżyć.
    Dziękuję za wszystko i do zobaczenia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger