Pożegnalny czekoladownik

Witajcie,
tym postem kończę swoją roczną kadencję w Craft Style. Niesamowite jak szybko ten rok zleciał. Muszę przyznać, że był bardzo intensywnie twórczy ;) Cieszę się, że mogłam z Wami tutaj odkrywać nowe produkty, testować je dla Was, że mogłam chwalić się moimi odkryciami. Szefowej Irence dziękuję za zaufanie jakim mnie obdarzyła rok temu, a dziewczynom z DT dziękuję za miłą współpracę. Powodzenia dziewczyny :)

Tyle w temacie pożegnań ;) Pora na moją pracę. Czekoladownik tym razem na czekoladki Merci.
W bardzo naturalnej kolorystyce - beżu i brązach. Z moim ulubionym stemplem z sentencją.



Pod wstążką jutową ukryłam zamknięcie




Nie mogłam zostawić nieozdobionego tyłu. Maską sercem floral nawiązałam do tekturki z przodu.


Do pracy użyłam:


Pozdrawiam cieplutko

1 komentarz:

  1. Kochana - ja Tobie także dziękuję za ten rok i za wszystkie Twoje inspiracje.
    Za odwagę łączenia ze sobą różnych technik i testowania nowych produktów :)
    Życzę Ci wielu udanych projektów i realizacji najwymyślniejszych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger