Tęczowe pisanki

Dzień dobry,

już niedługo Wielkanoc stąd też chciałabym pokazać Wam kartkę z tęczowymi jajami.
Pracę nad kartką rozpoczęłam od pomalowania tekturek.
Tym razem wykorzystałam tusz pigmentowy
Tekturkę z napisem Wielkanoc pokolorowałam tuszem miętowym, 
pisanki natomiast trzema kolorami, tworząc nieregularne plamy, 
które nachodziły na siebie. Dla utrwalenia koloru oraz nadania ładnego połysku
 pokolorowane tekturki posypałam transparentnym pudrem do embossingu.
Do użycia kartki wykorzystałam papier Easter Bunny - Laserowe Love ,
który przełamałam zielenią z Fiołków - Papaer Passion 
(bardzo ładnie sprawdza się też do liści)
oraz pastelowym różem z zestawu Sunrise - Altair Art.
Pozostało już tylko połączyć wszystko razem
i kartka gotowa.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Ze sklepu wykorzystałam:














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger