PAKUJEMY PREZENTY DLA MAM

Hej, hello, witajcie!

Wczoraj był Dzień Mamy i tak sobie pomyślałam, że pewnie zastanawialiście się nie tylko CO kupić ale jeszcze -Jak to zapakować! Śpieszę więc z podpowiedzią, która być może przyda Wam się i na inną okazję:





a ponieważ mam dwie Mamy-bo przecież jestem Synówką, to pojawiają się dwa prezenciki...Niestety nie zdradzę, co jest w środku ale za to powiem Wam, czego użyłam do pakowania oprócz zwykłego, pakowego papieru:

tekturki napisu KOCHANEJ MAMIE


tekturki zestawu WIOSNA










wstążki jutowej z koronką:




Oczywiście do pracy dodałam kilka "suszków" no i mnóstwo ...serca.



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was choć troszkę:)
Pozdrawiam gorąco:


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger