KARTKA POP UP BOX czyli co robić w pociągu relacji Łódź-Warszawa

Witajcie!
Na pytanie zadane w tytule odpowiedź jest prosta: wycinać! a potem oczywiście kleić...Czasu jest dość, bo w sumie to prawie cztery godziny dziennie...dzięki wyrozumiałości współpasażerów w przedziale, życzliwości konduktorów spędzam codziennie czas w podróży z Łodzi do Warszawy i z powrotem bardzo produktywnie i- miło!
Dziś pokażę Wam, co ostatnio stworzyłam w czasie kolejowych wojaży:-)







Jak widzicie urzekł mnie nowy rodzaj kartki, czyli typu "pop up box"
Do jego stworzenia oprócz sporej ilości czasu i cierpliwości musicie też mieć papier z wyraźnie zaznaczonymi konturami elementów do wycinania oraz-ostre nożyczki:-)

Polecam Wam nożyczki precyzyjne


oraz oczywiście niezawodny klej Magic




Do podkreślenia przestrzeni w pracy użyłam sizalu


drobnego brokatu


A oto jeszcze raz moje "dziecko" spłodzone w gościnnym przedziale pociągu PKP Intercity...










Mam nadzieję, że mój sposób na umilanie sobie podróży przypadł Wam do gustu:-) 

Pozdrawiam Was gorąco-Wasza:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger