Kartka urodzinowa z żółtymi różami

Dzień dobry,

u mnie nadal słoecznie.Stąd też i moja dzisiejsza propozycja dla Was:
kartka urodzinowa z żółtymi różami.
Początkowo miało być prosto, z 3 mniejszymi różami.
Jednak w trakcie klejenia kartka zaczęła się rozrastać.
A to jeszcze koronka,  strzępienia, może dodam jeszcze papierowe koronki i dużą różę. 
Też tak macie? Ja chyba nie potrafię zrobić czegoś prostego.
Bo wydaje mi się, że praca jest pusta.
A Wy jakie projekty wolicie? Wielowarstwowe czy C&S ?
Sięgnęłam po kolekcję papierów Craft o'Clock - On the couch
W punkcie centralnym umieściłam ramkę Abelia,
na niej nakleiłam napis: W dniu urodzin.
Początkowo tekturki miałam pozostawić surowe, 
ale bardziej do projektu pasowały mi w kolorze złotym.
Dlatego też zembossowałam je na złoto.
I jak? Podoba się?

Zapraszam:






Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger