romantycznie i nostalgicznie-czyli męskie klimaty XIX wieku;-)

witajcie!
Wpadła mi w łapki kolekcja UHK :Old Fasioned Christmas"-i nie mogłam jej nie pociąć...skojarzyła mi się z czasami, kiedy światło eklektryczne jeszcze nie istniało, a kobiety całowały pana domu w rękę...Za to panowie (oczywiście ci dobrze urodzeni) nosili fraki i cylindry oraz laseczki do wyglancowanych butów...Nie mogłam się nie skusić i nie zrobić ślubnej kartki inspirowanej klimatem tamtych czasów;-) Choć jeśli dobrze pamiętam z lektur, to białe suknie ślubne wcale jeszcze nie były wtedy obowiązkowe;-)





czego użyłam do stworzenia kartki?
otóż ze sklepu Craft Style wybrałam:



Papier Old Fasioned Christmas









oraz już tradycyjnie:







I jeszcze raz efekt:





Mam nadzieję, że moja kartka 





przeniosła Was choć na chwilę w tamte czasy....jeśli tak się stało, to jestem bardzo szczęśliwa!
pozdrawiam Was gorąco:

Wasza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger