Boże Narodzenie w błękitach-kartka świąteczna

Witajcie! tym postem wracam do mojego ukochanego koloru, którym jest niebieski i wszelkie jego odcienie-do turkusu i szarości włącznie. Właśnie w takich ukochanych przeze mnie kolorach powstała kartka bożonarodzeniowa-oto ona:


Powstała z przepięknej kolekcji "Retro Vibres"




oczywiście przy pomocy kleju Magic

i kostek 3D

oraz-a może przede wszystkim-tekturek Papelii
to jest:









Do wykonania chlapek posłużyła mi metaliczna mgiełka


i kilka innych drobiażdżków...

I jeszcze kilka zdjęć mojej pracy:



I co sądzicie? czuć świąteczny klimat?



Mam nadzieję, że tak...pozdrawiam Was gorąco:

Wasza:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger