Kurs na kartkę ze stempelkowym Storczykiem.

Dzień Dobry,
dziś nie typowa, ale prosta kartka dla 18-nastki. Nie typowa bo zrobiona z stempelkowych kwiatków. Kwiatków, które tworzą fajny wieniec Storczyków i z tej okazji chciałabym Was zaprosić na prosty kurs pt.: 

"Jak zrobiłam kartkę dla 18-nastki"
..a więc zaczynamy!
1. Bierzesz dowolny arkusz i odbijasz stempelkiem kwiatki.
2. Wycinasz je.
3. Pod każdym kwiatkiem na lewą stronę podklejasz kawałek tekturki,
która jest do wyrzucenia, a możesz ją wykorzystać zamiast kosteczek.
4. Wybierasz sobie arkusz na tło kartki.
Ja wybrałam arkusz z mojej ulubionej kolekcji
 Kryształy Amarantu.
5. Wycinasz koronkę (tło).   
6. Bazę z wyciętą koronką podklejasz tak jak kwiatki uprzednio
 z lewej strony i przykładasz ją na kartce. 
Na koronce układasz wianek z wyciętych Storczyków
 i podklejasz je za pomocą kleju.
 7. W sklepie Craft Style znalazłam odpowiedni napis :  18nastka
8. Napis z embossinguj pudrem Mirror Platinum
(jeżeli takiego nie masz to możesz użyć np.
pudru Super Sparkle White Silver ).
..i mamy gotową pracę;)
Ja dodałam drobne kwiatki, cekiny bez których nie mogę się rozstać,
brzegi poszarpałam i pocieniowałam..
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam, a poniżej linki produktów jakich użyłam
 ze sklepu Craft Style;)






4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger