Trochę lata w środku zimy-kartka okazjonalna

witajcie!!!
Podobno kobietom trudno dogodzić. I coś w tym jest-za oknem śnieg a u mnie praca z kwiatami-i to nie bylejakimi-sami zobaczcie:





Troszkę musiałam powycinać tych kwiatków...no ale mam wrażenie, że było warto! A co wy sądzicie?


Zerknijcie proszę, czego użyłam:

papier ozdobny Lemoncraft Vintage Time




papier Lemoncraft Vintage Time 025 (motylki)






Wszystko razem plus odrobina mchu żywotka dało powyższy efekt przestrzennej kartki.
Mam nadzieję, że chcielibyście taką dostać....ja chyba tak, skoro postawiłam ją na honorowym miejscu, na kredensie:-)

pozdrawiam Was gorąco
Wasza





4 komentarze:

  1. Ekstra praca! Warto było powycinać, by uzyskać taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!!! bardzo się cieszę, że się podoba:-)

      Usuń
  2. Fantastyczna. Pozwolisz że się zainspiruje. Pewnie nie wyjdzie tak super jak u Ciebie ale spróbować warto. Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. I pamiętaj-zawsze warto próbować! Koniecznie pokaż, co stworzyłaś:-)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger