Kurs na shaker boxa

Witajcie!

Na dziś przygotowałam dla Was kurs na to,
jak w szybki i oszczędny sposób wykonać shaker box do kartki.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się prostota wykonania tak samo, jak mnie. :)



Lista potrzebnych rzeczy:
-tło, z którego wyciągnęliśmy tekturkę (lub kawałek beermaty)
-folia
-klej
-brokatycekinymikrokulki
-wykrojniki (najlepiej 3 sąsiednie rozmiary)



Odrysowuję środkowy wykrojnik na tekturce, a przy użyciu dwóch granicznych wycinam ramkę, którą umieszczę na wierzchu shaker boxa. Do wycięcia folii używam największego wykrojnika.



Wycinam tekturkę po narysowanej krawędzi.
 W przypadku tekturki z sercem wyrównałam też trochę to poszarpane wnętrze, ale nie jest to konieczne.
Folię przyklejam do spodniej strony wcześniej przygotowanej ramki z białego i eko papieru.



Gotowe tekturki przyklejam na wcześniej przygotowane bazy z papierem do scrapbookingu
(by mieć pewność, że ramka dobrze przylega do papiery kładę nią coś ciężkiego).



Gdy mam pewność, ze beermata dobrze przylega do papieru i klej wysechł wsypuję ozdoby, które mają znaleźć się w shaker boxie.



Na wierzch przyklejam wcześniej przygotowana ramkę z folią i ponownie przykładam czymś ciężkim, pozostawiam do wyschnięcia.
W tym czasie przygotowuje ozdoby, którymi wykończę kartkę.



I gotowe! 



Jak Wam się podoba efekt? Mojej sroczej duszy bardzo! 





1 komentarz:

  1. Powiem Ci, że super to wykombinowałaś. Szukałam właśnie ciekawego rozwiązania na taką kartkę i proszę, znalazłam. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger