Świąteczne życzenia

Witajcie!
Dziś przypadł mi w udziale zaszczyt złożenia Wam świątecznych życzeń. I nie byłabym sobą, gdybym ich nie zilustrowała!


A więc życzę Wam Świąt radosnych i kolorowych


pogodnych i pełnych spokoju i nadziei...


Jednym słowem:

Smacznego Jajka


i pięknych Świąt!


A teraz kilka informacji o tym, jakich produktów użyłam:

Tulipanowa ramka:
https://www.craftstyle.pl/pl/p/Tekturka-ramka-wieniec-kwiaty-MK-01/17351




Do mocowania papierów i tekturek użyłam kleju Magic

oraz kostek 3D

Moje tekturki są kolorowe, gdyż malowałam je kredkami akwarelowymi. Do ich rozprowadzenia doskonale nadaje się pisak-pędzelek czyli:

A teraz zapraszam Was do obejrzenia jeszcze kilku zdjęć:







Jeszcze raz życząc Wam Wesołych Świąt pozdrawiam gorąco:

wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger