Kartka na ślub

Kochani, 
u mnie nadal ślubne klimaty...
Tym razem morze, wiatr i ptasie trele i daleka, daleka podróż...
Mam nadzieję, że czujecie ten klimat, patrząc na tę kartkę...
Taki właśnie był ślub, na który ją tworzyłam...
Format oczywiście A5. Piękny papier Ciao Bella The Sound of Spring, piękna papeliowa maska Skrzydła Anioła, gesso, papeliowe tekturki, gipiurowe elementy, sizal, zielona farba z Pentart Białe Złoto, biały brokatowy wosk Pentart, którym wykończyłam całą kartkę, róże, perełki na żyłce i kilka kropel rosy :)





 A w środku piękny cytat...
 i kieszonka na pieniądze 
 Tu widać wykończenie lśniącym woskiem...
  ...i na koniec jeszcze raz rzut oka na całość :)
Do wykonania tej kartki użyłam :
Mam nadzieję, że się Wam spodobała :)

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger