kartka na ślub lub urodziny

witajcie!!!

urlopuję się i nie prowadzę warsztatów. I jak to statystyczny Polak w czasie wakacji-robię remont. a jak wiecie remont to pył, kurz, bałagan i..."gdzie ja to położyłam!" Jakoś w tzw. normalnym czyli chronicznym bałaganie nie mam problemu ze znalezieniem przydasiów. A teraz....

No ale są pewne plusy. Przy okazji porządkuję zbiory gotowych prac i odkrywam...niepokazane!!! postanowiłam więc pokazać jedną z nich:




Do kartki powstało też odpowiednie pudełko:


czego użyłam ze sklepu Craft Style?

baza do kart biała


kwiatki wykonałam z foamiranu

z użyciem pręcików


narożnik MK08

kartkę ozdobiłam przy pomocy perełek w płynie

i skeiłam z użyciem kleju MAGIC






a teraz jeszcze jedno zdjęcie:



żegnam się z Wami życzeniem pięknej niedzieli

Wasza


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger