Exploding box dla chłopca

Cud narodzin.
Przyszło na świat Maleństwo.
Otworzyło swe cudne oczka i wszyscy od razu pokochali go całym sercem.
Miłością piękną, bezwarunkową.

Na powitanie Maleństwa przygotowałam exploding box na bazie papierów Craft O'Clock Mój Skarb-Chłopczyk. Papiery dodatkowo wzbogaciłam dodatkami, pięknie uzupełniającymi tę kolekcję. W mój box idealnie wpasowały się tekturki Papelia lokomotywa oraz kołyska. Nad kołyską zawisła girlanda z wykrojnika. Ścianki delikatnie przyozdobiłam listkami ze stempla Papelia gałązka z listkami. Wszystkie elementy dla uzyskania efektu 3 D przykleiłam przy pomocy taśmy piankowej. Wieczko zdobią kwiaty z foamiranu, przetknięte turkusowymi piórkami, listkami ze stempla oraz tekturką dekor, którą jak zawsze w mojej pracy musiałam pociąć :)







Wszystkie produkty do zrobienia mojego pudełka nabędziecie w sklepie Craft Style.
Obecnie prawie wszystkie wykrojniki macie w promocji więc tym bardziej zapraszam do zakupu.


1 komentarz:

  1. Cudny chłopięcy exploding box, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger