Jesienna kartka na ślub

Tym razem jesiennie bo w kolorze wrzosu czyli na fioletowo :)
Kartka powstała między innymi na bazie papierów Papelia-List w butelce. Na bazę pyłożyłam stempel-pismo odręczne. Kwiaty z foamiranu połączyłam z kwiatami wyciętymi z papieru. Dodałam listki odbite stemplem Papelia-gałązka z listkami. Głównym motyw to tekturka Papelia-Para Młoda. Dodatkowo użyłam tekturki-tło serce oraz stempel-W dniu ślubu. Kilka piórek marabuta,  koronki i karteczka gotowa.






Gotowe karteczki najlepiej zabezpieczyć wkładając je w folijkę. Nasz sklep ma bardzo duży wybór opakowań w różnych rozmiarach. 
Wszystkie produkty do zrobienia mojej karteczki nabędziecie w sklepie Craft Style.


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger