Różana herbaciarka


Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z pomysłem na prezent dla babci.
Ja mam dwie babcie i obie urodziły się w grudniu (przed świętami), więc powoli zaczynam szykować dla nic urodzinowe upominki :)

Dla jednej z nich przygotowałam herbaciarkę z różami w delikatnych pastelowych kolorach, które znajdziecie w kolekcji Lemoncraft "Heart Painted" Basic plus arkusz z dodatkami. 




Dzięki temu, że użyłam tych delikatnych papierów mogłam poszaleć z naszą maską z motylkami, którą odbiłam przy pomocy tuszu i gąbki. Prosta czynność za to efekt uroczy.



W środku powtórzyłam zabieg z maską i na środku przykleiłam piękny obrazek z łódką pełną róż.
Zrobiło się sielankowo i romantycznie. 



Herbaciarka jest ozdobiona delikatnie i z klimatem. Kilka tekturek i maska wystarczyły, by pięknie ją ozdobić.


Użyłam:

   

    




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger