Jesienny autoportret - layout z papierami Ciao Bella


Witajcie.
Dziś mam dla Was mój autoportret.
Pomysł na jego wykonanie powstał, gdy zobaczyłam papiery Ciao Bella "Sound of Autumn".
Szczególnie przykuły moją uwagę kartki z kalendarza, a że jestem jesienną dziewczyną i urodziłam się we wrześniu... pomysł nasunął się sam ;)





Do stworzenia kompozycji wykorzystałam wiele jesiennych motywów, które wycięłam z arkuszy (znajdziecie je poniżej wraz z linkami do sklepu). Dołożyłam kilka tekturek (zależało mi również by wykorzystać nasze nowe tekturki bordery oraz bramy, które skradły moje serce <3 
idealnie wpasowały się w kompozycję po przetarciu woskami w kolorze antycznego złota i bordo.






By jeszcze bardziej podkreślić jesienny klimat do kompozycji dodałam kilka sztucznych materiałowych liści z jesiennych bukietów. 
Nie mogłam się oprzeć, by nie dodać takiej "drobnej" ozdoby, jak  szklana menzurka wypełniona kolorowymi kamyczkami i mikrokulkami. Ostatnio bardzo mnie fascynują te buteleczki.
Jako, że uwielbiam jesienny las i grzybobranie, postanowiłam zaznaczyć to dodając piękne podgrzybki wycięte z arkusza dodatków.



Mam nadzieję, że mój autoportret zainspiruje Was do wykonania własnego, nie koniecznie jesiennego, bo wybór papierów Ciao Bella mamy spory, dzięki temu każdy znajdzie coś na własną porę roku :)


Materiały:


      

      

      


   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger