Kartka z aniołkiem i shaker boxem


Do zrobienia mojej karteczki wykorzystałam elementy do wycinania z firmy Craft O'Clock. Na środku umieściłam shaker box z cekinami a po bokach kwiaty poprzetykane listkami odbitymi stemplem Papelia-gałązka z listkami. To mój ulubiony stempel, używam go zawsze gdy na mojej pracy pojawiają się kwiaty :) Tekturkę dekor przecięłam na pół i umieścilam ją tak aby podkreślić jeden narożnik shaker boxa w drugim umieściłam napis odbity stemplem-Dla Ciebie. Uroczy aniołek dopełnił całości :)






Gotowe karteczki najlepiej zabezpieczyć wkładając je w folijkę. Nasz sklep ma bardzo duży wybór opakowań w różnych rozmiarach. 
Produkty ze sklepu Craft Style użyte w mojej pracy.


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger