DT 2020



Zakończyliśmy nasz dwuetapowy, nietypowy nabór 
i skompletowaliśmy zespół projektowy, 
który będzie nas inspirował przez najbliższy rok.

Za wszystkie zgłoszenia bardzo dziękujemy! 


Poznajcie bliżej nasze Projektantki.
Oto co mówią same o sobie:

a-lenka

Mam na imię Alina, ale w wirtualnym świecie najczęściej podpisuję się a-lenka. Mieszkam na zachodnim krańcu Polski, w Zgorzelcu. Zamiłowanie do rękodzielnictwa wyssałam z mlekiem matki i już od najmłodszych lat zajmowałam się szydełkowaniem i robótkami na drutach. Lubię również haft krzyżykowy i wstążeczkowy, zdobię przedmioty techniką decoupage, dziergam na szydełku sznury koralikowe i bransoletki na krośnie.
Ostatnio zdecydowanie w moich pracach króluje papier, z którego tworzę kartki, explodujące pudełka i albumy. Mają wielką pasją jest foamiran, z którego sama robię kwiaty.

Miejsca, gdzie możecie zobaczyć moje prace:
Instagram https://www.instagram.com/lenkanapoddaszu/?hl=pl



BB`s Craft Cards

No i wykartkowałam sobie DT! Cieszę się ogromnie, że będę mogła dzielić się z Wami swoim tworzeniem w ramach "BB's craft cards", odkrywać papelinki i inspirować zaglądając do najgłębszych zakamarków swojej i Waszej wyobraźni.
Ale od początku - kto ja, skąd ja, po co ja? Jestem Beata, osiedliłam się w Poznaniu, wpadłam w kartkowanie, jak śliwka w pyszny, jesienny kompot. Cardmaking to Pasja, z którą poznaliśmy się ponad 2 lata temu i docieramy się do dziś. Jest z nami jeszcze jedna, wyjątkowo nieobliczalna, koleżanka - Wena. Tę motywuję kształcąc się na warsztatach, kusząc ją co rusz to nowymi technikami i produktowymi cudownościami. Być może widzieliście nas raz, drugi, na scrapowym zlocie? Często tam bowiem we trójkę zaglądamy! Lubimy eko stylistykę, leśne klimaty, kochamy wycinać, tworzyć kwiatowe kompozycje, uczyć się i próbować nowych form i mediów. Oprócz kartek, zdarza nam się czarować boxy i albumy, a to wszystko głównie na wyjątkowe zamówienia, wyjątkowe okazje dla wyjątkowych osób. Bo każda nasza praca jest wyjątkowa - nie powielamy projektów, nie odwzorowujemy szczegółów, nie przyjmujemy zamówień na "takie samo jak na tym zdjęciu z internetu". Tworzymy po swojemu.

Jestem tutaj, żeby dobrze się bawić i dać ujście swoim eksperymentalno-twórczym zapędom. Będę Was raczyć pracami, które mają sprawiać przyjemność- i mi i Wam!

Gdzie mnie szukać:
Prace do kupienia, jak ktoś się ładnie uśmiechnie :)

Joanna - GIO

Mam na imię Joanna, a w wirtualnym świecie występuję pod nickiem Gio .

Patrząc na mojego bloga, którego założyłam w 2014 r. to można powiedzieć, że scrapbookingiem zajęłam się właśnie wtedy. Z  samą  techniką zetknęłam się nawet wcześniej. Szukałam  albumu  na prezent dla mojej córci, do którego można wkleić pięknie oprawione zdjęcia i różne pamiątki. Nie było takiego, jaki by mi odpowiadał, więc zrobiłam swój, poznając przy tym właśnie scrapbooking.
Tworzę różnorodne prace  - kartki, albumy, ramki , boxy,  czekoladowniki  itp. Lubię  prace w stylu C&S, w pastelowych kolorach, uwielbiam prace dla dzieci,  ciągnie mnie do warstw, kwiatów i błyskotek.  Nie oznacza to jednak, że ograniczam się tylko do takich prac,  co łatwo zauważyć na moim blogu. Ostatnio wciąga mnie stemplowanie. Lubię łączyć stempelki z papierami oraz  tworzyć nietuzinkowe kartki np. Pop Up , z shaker box , interaktywne np. spinner card.  Robię samodzielnie kwiaty z foamiranu. Generalnie tworzę „co mi w duszy gra”  JStale czegoś się uczę  i ciągle doskonalę swój warsztat. Mam mnóstwo energii i zapału, jedynie co mnie ogranicza to czas jaki mogę poświęcić na pasję. Pracuję zawodowo, jestem mamą, żoną, sporo też udzielam się społecznie. Mimo wielu obowiązków nie wyobrażam sobie dnia bez "zrobienia czegoś" z papierków :)

Blog http://kolorowy-swiat-gio.blogspot.com/
FB https://www.facebook.com/joanna.puchala.gio
Instagram : https://www.instagram.com/joanna.gio/

KachuDecu

Witam.
Jestem Kasia, mam 31 lat mieszkam we Włocławku, jestem mamą na cały etat.
Moja przygoda z tworzeniem zaczęła się trzy lata temu. Pierwsze prace to witraże, potem decoupage, mixmedia w których się zakochałam i teraz próbuję swoich sił w scrapie. Mówię o sobie, że jestem mrocznym twórcą ale nie wszystkie prace na to wskazują.W tej technice czuje się jak ryba w wodzie. Mixowanie o tyle ma przewagę nad decu ,że nie trzeba być tak extremalnie dokładnym i wszystko co ma pod ręką pasuje do moich prac.

Również sprzedaje swoje prace. Moje prace można obejrzeć na mojej stronie https://www.facebook.com/KachuDecu/,
lub na instagramie https://www.instagram.com/p/B8T3K0-JqqN/?igshid=1sppg6hyn1itn.


PaperLikeMe

Mam na imię Magdalena. W sieci znajdziecie mnie pod pseudonimem PaperLikeMe. Pochodzę z Gdańska lecz od kilkunastu lat mieszkam na Zielonej Wyspie w malowniczej miejscowości Westport. Zawsze drzemał we mnie mały artysta. Było zdobienie paznokci, dekorowanie tortów aż w końcu natknęłam się na scrapbooking, który całkowicie skradł moje serce. Moją przygodę zaczynałam od kartek. I po dziś dzień są one jedną z moich ulubionych form scrapowych. Z biegiem czasu tworząc prace z papieru odgrywałam świat mediów. I to właśnie im obecnie poświęcam najwięcej czasu. Zachwyciły mnie one swoją różnorodnością i nieskończonymi możliwościami. Ponieważ lubię eksperymentować i tworzyć nowe coraz odważniej łączę obie te techniki.

Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem moich prac może je u mnie zamówić, kontaktując się przez facebook https://www.facebook.com/paperlikeme/
lub moją stronę internetową   https://www.paperlikeme.com/.

Syla czaruje

Hejka, jestem Sylwia.
Mieszkam w Zabrzu urokliwym mieście Górnego Śląska,
Od kilku lat zajmuję się różną formą rękodzieła, ale od jakiegoś czasu moje projekty zdominował mix, skarpowy, mediowy, czasami łączę oba style i wychodzi ;) czarna magia.
Bardzo lubię wracać do klasyki decoupage, czasami zmajstruję jakąś karteczkę, czasami jakiś album, czasami wciągną mnie wstążki, a czasami znikam na wiele godzin z szydełkiem w ręku.
Eksperymentuję, uczę się… popełniam błędy i wyciągam wnioski… bo świat rękodzieła to żyjący twór, z masą możliwości, a jedyne co Nas ogranicza, to własna wyobraźnia.

Moje prace znajdziecie na:
fb Syla czaruje  https://www.facebook.com/Syla-czaruje-1776476442652058/
oraz na insta Syliczarowanie  https://www.instagram.com/syliczarowanie/
Buziaczki i do zobaczenia już niebawem.


Żaneta

Mam na imię Żaneta, w sieci możecie mnie znaleźć również jako Zielona Szafka. Scrapbookingiem
zainteresowałam się "na poważnie" niecałe dwa lata temu. I od tego momentu przepadłam ;-) Uwielbiam tworzyć różnorodne prace, szukać ciekawych rozwiązań, łączyć papier z innymi tworami.
Na co dzień mieszkam w niewielkiej, urokliwej miejscowości w Beskidzie, z zawodu
jestem florystką, z przeszło 20-letnią pasją do kwiatów :-) Uwielbiam ludzi, Gotan Project i wszystko, co niebieskie ;-) 

Można mnie znaleźć tu https://www.facebook.com/zaneta.nawiesniak , https://www.facebook.com/zielonaszafka/
oraz https://www.instagram.com/zanetanawiesniak/



Z poprzednich lat zostają z nami bardzo dobrze Wam znane: 

(jeśli chcesz przeczytać/przypomnieć sobie ich BIO odsyłam do zakładki Design Team)

Mireczka :)

i oczywiście filar naszej marki  Ewa :)


Już od marca będziemy inspirować się pracami nowego zespołu.
Co też wymyślą nasze Projektantki?
Czym nas zaskoczą?
...

Nie wiem jak Wy, ale ja z niecierpliwością będę teraz wypatrywać inspiracji...

Z pozdrowieniami
Irena Kaleta

4 komentarze:

  1. Życzę Wam wszystkim nieustającej weny twórczej :) inspirujcie nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi niezmiernie miło, że mogę zagościć na stronach bloga jako projektantka, mam nadzieję, że nie zawiodę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie udało się przejść do drugiego etapu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nie tak... Chętnie odpowiemy na Pani pytania. Prosimy o kontakt mailowy blog@craftstyle.pl

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger