Dziecięca ozdoba na drzwi pokoju

Witajcie

od dłuższego czasu zastanawiałam się, jak wykorzystać bazę, którą mam od Papelia. Wiedziałam, że musi to być coś z decupage i że chcę, żeby to mogło wisieć, ale co dalej?
Olśnienie przyszło, kiedy zrobiłam papierowe, gazetowe kwiaty. Potem było już łatwo-wystarczyło dołożyc listki z papieru kraft , koronki, sznureczki...no i oczywiście odpowiednio "doprawić" deseczkę.







 zagruntowałam

i następnie przy pomocy kleju do decupage


ozdobiłam deseczkę papierem ryżowym Ciao Bella


Na tak przygotowanym gruncie ułożyłam kompozycję, którą przykleiłam przy użyciu Gel-Medium

A ponieważ praca jest przeznaczona dla nowo narodzonego dziecka-na tabliczce znalazł się napis Dzidziuś-trzymany przez dwa gołąbki



W kompozycji czegoś mi brakowało-i tu na pomoc przyszły przepiękne koraliki-dzwoneczki , które kiedyś wypatrzyłam w części z dodatkami biżuteryjnymi sklepu Craft Style.

Oczywiście do umocowania sznurków a także ich usztywienia przydał się mój ukochany klej_Magic


A teraz jeszcze kilka zdjęć:





pozdrawiam Was gorąco, Wasza


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger