HDF'kowy Prezent- Album

Witajcie 
Dziś pokażę Wam, jak pięknie prezentuje się baza hdf- prezent, jako album.
U mnie w pięknych dziecięcych papierach LemonCraft oraz Laserowe Love.



Bazę z obu stron okleiłam papierami,
i dodałam wycięte elementy, które podniosłam na kostkach dystansowych.



Front albumu, ozdobiłam tekturką, którą lekko podkolorowałam tuszem Latarnia Morska,
dla odrobiny kontrastu dodałam kilka listków ze stempla,
no i kwiatuszki, które uwielbiam :) 


Tył bazy, czyli nasz album ozdobiłam podobnie.
Za bazę albumu posłużył mi cudny papier LemonCraft, 
album zamknęłam wstążeczką. 



Taki niepozorny albumik, a dzięki składanym kartom,
pomieści dziewięć dużych zdjęć. 


Druga strona tego papieru jest w błękicie,
dodatkowo ozdobiłam karty wycinankami, które przykleiłam na dystansie,
dzięki czemu uzyskałam mini kieszonki,
może na jakieś mniejsze zdjęcia, lub na tagi z zapiskami.


Dzięki tekturkom i stemplom, niebieski papier, stał się spójną całością,
ze słodko różowym albumem.




Zachęcam Kochani, do Tworzenia, własnych wyjątkowych prezentów.
Koniecznie podzielcie się nimi z nami. 
Pozdrawiam 
Syla

Ze sklepu użyłam:


Do zobaczenia.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger