Między ziemią a niebem... Nowości HDF-KLEPSYDRA

Witajcie Kochani
Dzisiejszy wpis, taki ciut nostalgiczny...
Między ziemią a niebem, znajdźmy czas dla siebie.



Mega świetna baza klepsydry, 
kilka pomysłów miałam na jej ozdobienie, ale w efekcie mój nastrój zdominował tę pracę.

Z jednej strony...
pogoda ducha,
 niesiona na anielskich skrzydłach...
czy w dzień
czy w nocy



z drugiej strony zaś...
zwykła codzienność...
praca, dom, 
lepszy lub gorszy dzień.



A tak naprawdę, Wszyscy potrzebujemy 
NADZIEI, 
WIARY, 
i MIŁOŚCI



W mojej klepsydrze, przesypujący się piasek ozdobiłam
oraz kwiatami.



Dlaczego kwiaty w tym miejscu...
dla mnie symbolizują możliwości...
Możliwość wyboru...
szansę na lepsze jutro...
pozytywne myśli...
oraz ogromną wiarę...


Dzień i noc...
Dobro i zło...
Symboliki w tym projekcie jest wiele,
ale najważniejsze, 
to znaleźć te piękne, pozytywne drobinki
przesypujące się w klepsydrze, 
i sprawić, by to co przyziemne mogło w Nas zakwitnąć.
By znaleźć tyle siły w sobie,
by móc się nią podzielić z innymi.
By mimo wszystko mieć uśmiech na twarzy,
otwarte serce 
i nadzieję.



 DZIEŃ


NADZIEJA


CODZIENNOŚĆ




Kochani, ślicznie Wam dziękuję,
że jesteście, że dzięki Wam i ja mogę być w tym miejscu.
Podzielcie się z nami Waszym odbiorem tej pracy,
mojego wpisu,
a może, posiadacie własny odmierzacz czasu 
i podzielicie się nim z nami.
Ogrom całusów wysyłam i trzymajcie się zdrowo.
pozdrawiam 
Syla

W tym projekcie wykorzystałam miedzy innymi:





MULTIPURPOSE-MEDIUM


 Dziękuję Syla


4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger