Urodzinowa kartka z wesołym Żabsonem


Witajcie


dziś chcę Wam pokazać urodzinową kartkę dla małego chłopca. Jest słodka, cukierkowa, ma shaker box napełniony serduszkami-no i mój ulubiony, Żabsonowy stempelek;-)

Oto ona:



Do wykonania Żabsona posłuzył mi stempelek od @Papelia-żabka Żabson



kredki akwarelowe



które rozprowadziłam przy pomocy wodnego pędzelka



a potem wycięłam przy pomocy nożyczek



Shaker boxa wypełniłam natomiast tymi cekinami




i ozdobiłam napisem Happy Birthday



Do przyklejenia napisu i stworzenia całej pracy posłużył mi oczywiście niezawodny klej Magic


No a teraz jeszcze kilka zdjęć pracy:









Mam nadzieję, że tak jak ja, uśmiechacie się widząc słodką buźkę malutkiej żabki...
Dziękuję, że byliście tu ze mną, pozdrawiam gorąco

Wasza

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger