Gwiazdkowy łapacz snów


Witajcie Kochani.
Dziś pokażę Wam jak łatwo można z cudownej gwiazdki HDF 
zrobić uroczy łapacz snów do dziecięcego pokoju.


Bazę okleiłam cudnym papierem Altair Art, w delikatnych szarościach.


Przez szablon gwiazdki nałożyłam klej magic i odbiłam na nim metaliczną folię,
w ten sam sposób ozdobiłam krawędzie gwiazdki.


 Mając przygotowaną bazę, można przystąpić do ozdabiania.
W ruch poszła tekturka brama, gwiazdki i odlewy.



Kompozycję podkolorowałam woskami w niebieskich odcieniach i rozświetliłam brokatem.


 Na koniec, dowiązałam sporo wstążek i piórka.




W tym projekcie wykorzystałam między innymi:




Tekturka wycinanka BRAMA v.08



Dziękuję i do zobaczenia.
Pozdrawiam Syla


3 komentarze:

  1. Myślałam, że to folia termoton ;)
    Świetny pomysł na dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowa ozdoba. Ten kolor niebieski jest super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger