Layout- Tajemnicza Kobieta

" Stajesz się silna, kiedy poznajesz swoje słabości. Stajesz się piękna, kiedy akceptujesz swoje wady. Stajesz się mądra, kiedy uczysz się na swoich błędach."

Te słowa wzięłam ostatnio sobie do serca, bo nie zawsze w życiu wszystko jest wspaniałe i piękne. Niektórzy popełniają błędy i na nich się nie uczą tylko siedzą w martwym punkcie. Niestety taka jest rzeczywistość.

Moja dzisiejsza inspiracja opowiada o kobiecie, która została zraniona, gdzie próbowała zaufać ponownie i była naiwna, więc odwraca się od swojej przeszłości, bierze życie we własne ręce i chce podążyć własną drogą i ujrzała w sobie piękno !!!




to czas pokazuje komu możemy zaufać i z kim być do końca życia.  Do wykonania swojej pracy użyłam : starej ramki na zdjęcia papier scrapowy, kwiaty, pióra tekturki i maska od Papelia. 
Praca nad nią sprawiała mi wielką przyjemność. 







Użyte materiały:







Mam nadzieję,że moja interpretacja tematu Wam się spodoba. 

Pozdrawiam :-) 



1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja, najbardziej podoba mi się wkomponowanie wzoru plastrów miodu - jakoś niby nie ma powodu żeby tu pasowały, a jednak świetnie współgrają z resztą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger