Post produktowy - Stemple od Papelia

Witajcie kochani. 

Dziś przygotowałam Wam krótki filmik jak stosować stemple. Dla każdego miłośnika czy to decoupage, mixmedia czy scrapbookingu to niezła grada. 





 W sklepie jest ogromny wybór stempli gumowych. Stemple przymocowuje do bloczka akrylowego uprzednio go nawilżając lekko, w ten sposób nam nie spadnie podczas odbijania. W ofercie posiadamy różnego  koloru tusze do stempli.W przygotowanych pracach pokazałam sposób użycia. Po użyciu stempli oczywiście je czyścimy może to być specjalny preparat do tego przeznaczony lub jak ktoś nie posiada wystarczy mydło i ciepła woda.






Przy obijaniu stempli najlepiej jest położyć kartkę na czymś miękkim, np. na piankowej macie wtedy odbity stempel wyjdzie idealnie. Jak widzieliście mi za pierwszym razem nie wyszedł dobrze, ponieważ pod spodem nie miałam takiej maty. Stemplować możemy też przez maski, szablony. Fajna zabawa dla początkujących i tych już zaawansowanych. 



Pod spodem moja praca z użyciem stempli gumowych,są to dwa boxy,  podziękowania dla rodziców. 
 Do ich wykonania użyłam również papieru scrapowego i tekturek od Papelia.







Mam nadzieję, że choć trochę wyjaśniłam Wam jak  stosować stemple. 

Użyte materiały:












Pozdrawiam i do następnego :-) 



5 komentarzy:

  1. Stemple na pewno ułatwiają robotę. Super boxy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda i sprowadzają się w różnych technikach. Ja również pozdrawiam

      Usuń
  2. Boxy są świetne, fantastyczne wzory. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :-) , ja również pozdrawiam

      Usuń
  3. Kojarzę te stemple. Kiedyś korzystałam z nich wysyłając prezent do Babci. Naprawdę fajna jakość oraz dobrze się z nich korzysta.

    Mój serwis: ex libris

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger