Leśna żaba

Witajcie kochani. 


Dziś mam dla Was prostą inspirację do wykonania, jest to baza żaba i tekturki od Papelia. Czemu prosta? Bo wystarczyła godzina żeby ją stworzyć, ponieważ już miałam gotowe wycięte elementy do ułożenia kompozycji. 









Na bazę żabę nakleiłam papier scrapowy, po wyschnięciu wszystko ładnie wycięłam, i wzięłam się za ułożenie kompozycji. Oczywiście musiałam użyć nowości papeliowych - tekturki z kryształowej kolekcji i tekturki - dmuchawce. Ja ułożyłam w ten sposób tak jak widzicie. Oczywiście bazę tę można wykorzystać na różny sposób zależy wszystko od Waszej kreatywności . 


\



Ciekawa jestem jakie Wy macie pomysły na tę bazę ? A teraz użyte materiały :




Pozdrawiam serdecznie, Wasza KachuDecu :-* 


4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger