Męska kartka-prawdziwe wyzawanie

Witajcie w ten piękny, słoneczny, sierpniowy dzień. 
Ciekawa jestem,  jak radzicie sobie z kartkami w męskim wydaniu. 
Dla mnie to zawsze prawdziwe wyzwanie. 
Zdecydowanie w męskich kartkach królują u mnie brązy, dlatego do wykonania urodzinowej kartki dla przyjaciela wybrałam piękne papiery Ciao Bella z Kolekcja Woodland
Dołożyłam poszarpaną kartkę ze starej książki i Papeliowe tekturki: 
   

















Myślę, że kartka bardzo prosta w wykonaniu. 
Wszystkie produkty do sworznia tej kartki znajdziecie w sklepie Craf Style
Po kliknięciu na zdjęcie przeniesiecie się na stronę produktu. 








Sklep Craft Style ma bardzo bogatą ofertę. Znajdziecie tam piękne tekturki, stemple, maski, pióra oraz wiele innych dodatków przydatnych podczas tworzenia prac w różnych technikach.
Dzisiaj żegnam się już z Wami, życzę miłego dnia i do zobaczenia. 


Pozdrawiam serdecznie
Alina/a-leka

2 komentarze:

  1. Alinko, myślę, że doskonale sobie poradziłaś z męską kartką :) Bardzo mi się podoba wkomponowanie starej kartki z książki.
    Ja mam na koncie ledwie dwie męskie kartki. Ostatnią wykonałam w stylu steampunkowym, a dominującym kolorem był granat :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy w imieniu Aliny :)
      Bardzo chętnie zobaczylibyśmy te karteczki :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger