Pozytywnik

Dzień dobry!
Dzisiaj przygotowałam do Wam mini albumik schowany w puszce po... kremie Bambino:)
Już od dawna chodził mi po głowie taki pomysł, nie miałam tylko odpowiedniego opakowania. Metalowa puszka sprawdziła się idealnie!



Puszka została pokryta gesso, pastą drobnoziarnistą a następnie oklejona papierem z kolekcji Repubbliche Marinare firmy Ciao bella. Użyłam tekturkowych KÓŁ ZĘBATYCH, stempelka LISTEK CLOE oraz mini naklejek VINTAGE.



Poza kolekcją Repubbliche Marinare użyłam jeszcze arkusza Codex Leonardo oraz kolekcji List w butelce. 






Uwielbiam robić takie rzeczy do niczego nie potrzebne:):) Wtedy jest największa zabawa!
Poniżej znajdziecie listę materiałów:

  
  
 
  
  
 

Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Praca jest przepiękna, no po prostu mistrzostwo świata! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tej inspiracji. Pozdrawiamy :)))

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger