Romantyczna zawieszka

Hej. 

Dziś mam dla Was Toutorial jest to klasyczne decu powieszane z mixmediami. Do wykonania tej pracy użyłam zawieszki drewnianej, którą można zakupić w naszym sklepie. 




Jak wiecie decopupage uczy cierpliwości i wymaga dużo czasu żeby mogła powstać piękna praca. 

Pierwszy krok to pomalowanie bazy farbą białą kilkakrotnie. Po wyschnięciu szlifujemy żeby powierzchnia była gładka. Naklejamy nasz motyw i czekamy aż wyschnie. Ja wybrałam papier ryżowy z pięknym motywem. Kiedy już wyschło odrywam zbędne kawałki papieru i lakieruję. Czemu nakładam lakier na tym etapie? Ponieważ zdarzają się nam drobne wpadki , które można zetrzeć mokrą chusteczką. 





Oczywiście już po naniesieniu stempli i nałożeniu pasty przez maskę , lakieruję kilkakrotnie, potem szlifuję i znów nakładam lakier . Jak już wiem ,że jest układam kompozycję wykorzystując wyciski z masy samoutwardzalnej i piórka. 


A tak prezentuję się efekt końcowy mojej pracy. Mam nadzieję,że Wam się spodoba. I pamiętajcie nie zniechęcajcie się do decu, przy tej technice możemy się nauczyć dużo cierpliwości. 








Użyte materiały: 

1. Baza tabliczka 15x15cm BT-005

2. Maska szablon MOTYLE

3. Stempel gumowy tło PISMO odręczne ang. v03

4. Pasta Artmate Impasto

5. Klej introligatorski CR Magic 45g z końcówką do precyzyjnego klejenia

6. Stempel gumowy 'Gałązki Cloe v.02'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger