Baza koteł w jesiennych barwach

 Witajcie kochani!


Dziś mam dla Was kolejną jesienną inspirację . Do jej wykonania użyłam bazy kot , tekturek jesiennych od Papelia oraz papieru scrapowego od  Ciao Bella z kolekcji " THE SOUND OF AUTUMN". 




Na bazę kot nakleiłam wcześniej wycięty wór kota , który odrysowałam sobie z bazy. Kiedy papier wysychał przygotowałam sobie tekturki jesienne i pomalowałam lekko farbami żeby nadać im jesiennych barw, wycięłam również sobie scrapki jesienne. 



Kiedy kota już można było ozdobić po bokach lekko go po tuszowałam. Na sam koniec przyjemniejsza część czyli układanie kompozycji. Zastanawiałam się czy dać mu szaliczek czy muszkę ,




 Padło ma muchę . I w ten oto prosty sposób powstał koteł w jesiennych barwach. 



A jakie wy macie pomysły na tę bazę? Jestem ciekawa Waszych pomysłów. 

Użyte materiały: 

Jak widzicie dużo materiałów nie potrzeba żeby stworzyć taką pracę.

Pozdrawiam! I do zobaczenia :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger