Ostatnie wyzwanie na pożegnanie!

 Witajcie Twórcze Dusze!

Dzisiaj post inny, bo pożegnalny, ale taki sam, bo wciąż pokazujący moje zmagania z wyzwaniami jakie przed sobą na łamach Craft Style cały ten czas stawiałam. 

Piękna przygoda za mną, pierwsze DT, pierwsze postowanie, podejście do video-tutoriali, nowe produkty, ciekawe próby, mnóstwo eksperymentów. Mam nadzieję, że będziecie mnie chociaż troszkę miło wspominać, a do inspiracji chociaż czasami wracać :) Bardzo miło było mi tu być i dzielić się z Wami swoimi pracami, opisywać krok po kroku jak je przygotowałam i polecać Wam fajne produkty! Będzie mi tego brakowało. 

 Żegnam się oczywiście kolejnym wyzwaniem, i tym razem mixed mediowym - na koniec zostawiłam sobie bazę hdf nożyczek, które pewnie każdemu, kto tu zagląda kojarzą się z tym co najpiękniejsze - naszą pasją! Maski i tekturki to to, za co Craft Style i Papelię lubię najbardziej - nie mogło ich zabraknąć w finałowej scenie :)

Przyjemnego oglądania!


Wam, moje Twórcze Dusze, Irence i pozostałym dziewczynom z DT życzę samych twórczych dni! A jeśli chcecie zostać ze mną na dłużej - zajrzyjcie do mnie na mediach społecznościowych, napiszcie wiadomość, każdego witam i goszczę u siebie tak, jak mnie ugoszczono na tym blogu i w zespole DT!

Trzymajcie się mocno!

Lista zakupów ze sklepu Craft Style:

https://www.craftstyle.pl/pl/p/Gesso-CZARNE-grunt-akrylowy-500-ml-/17016

https://www.craftstyle.pl/pl/p/MULTIPURPOSE-MEDIUM-120ml/17019

https://www.craftstyle.pl/pl/p/Klej-introligatorski-CR-Magic-45g-z-koncowka-do-precyzyjnego-klejenia/3609

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger