Bransoletki kumihimo z koralikami

Witajcie

Wszystkich ogarnął szał na tworzenie ozdób świątecznych.Mnie również. Ostatnio dodawałam jedynie posty z rzeczami związanymi z Bożym Narodzeniem. Dzisiaj stwierdziłam,że czas dodać coś innego. Zrobiłam kilka bransoletek na prezenty właśnie metodą kumihimo. A że dawno nie dodawałam postów związanych z tym tematem dziś chce to nadrobić.

Wstawiam więc zdjęcia czterech różnych bransoletek.Wszystkie zrobione są na dysku kumihimo.
Do stworzenia ich wykorzystałam sznurek satynowy oraz sznurek do sutaszu, jak również półfabrykanty do wyrobu biżuterii. Dodatkową ozdobą są koraliki.






Rzeczy użyte ze sklepu ekaleta.com:
1.Sznurek satynowy różne kolory
2.Sznurek do sutaszu różne kolory
3.Dysk płaski
4.Końcówki
5.Klej Magic
6.Szczypce do biżuterii
7.Kółeczka-sprężynki
8.Szpilki na koraliki
9.Nakładka na koraliki
10.Karabińczyk

Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger