Elfowe butki

Witajcie :)

Święta, święta, święta ... iście świąteczny nastrój i u mnie :)
Otrzymałam "zlecenie" na małe, zielone buciczki dla malutkiego 2 miesięcznego Elfika. Ponieważ szydełkowe buty nie są moją mocną stroną (czapki mogę robić non stop), wymyśliłam, że buty wykonam z filcu.
Początkowo w mojej głowie układało się kilka wizji tej produkcji, szukałam też inspiracji w sieci i koniec końców znalazłam coś co przykuło moją uwagę. Więc zabrałam się ochoczo do pracy. Dzięki autorce zagranicznego bloga wydrukowałam szablon. Rozcięłam szablon na kawałki i odrysowałam białą kredką krawiecką kształty z szablonów. Później za pomocą szpilek spięłam wszystko w całość. Kiedy kształt zadowalał mnie w pełni, wystarczyło wszystko zszyć czerwoną nitką. Na koniec dołożyłam małego czerwonego pompona na czubku każdego buta. I włala :) oto one :))






Produkty ze sklepu które były mi niezbędne:

1. Zielony filc
2. Pompony
3. Kredka krawiecka

Pozdrawiam
Ro =)




5 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger