Poprostu FUN !!!

Witam moi drodzy, w przeddzień Walentynek... niestety nie przychodzę do Was z niczym walentynkowo-serduszkowym... Zupełnie zapomniałam, że są ;) Jakoś nigdy nie obchodziłam tego dnia w sposób szczególny... Mam nadzieję, że wybaczycie mi to przeoczenie... 

Na dziś przygotowałam natomiast BARDZO soczysty i energetyczny scrap, z moją córeczką. Zdjęcie powstało podczas kałużowych szaleństw, zeszłego lata. Mmm... ciepły letni deszczyk... Niestety, to nie to samo co śnieg z deszczem o tej porze.. ;( 

Skoro lato, to musi być KOLOR! Tak więc JEST kolor, może nawet za dużo ;) 


Baza to dwa akrusze papierów Piątek 13-tego CARPE DIEM. Całość oczywiście potraktowałam mediami, jak tylko sie dało ;) 



Do dekoracji użyłam tekturek Craft Style RAMKA 1 oraz MOTYL v.01.  Dodałam mini kwiatki Dp Craft oraz pręciki do środków większych kwiatów. 



Napis to mój numer jeden w ostatnich nowościach!!! - Literki korkowe. 


Do stempli użyłam tuszy pigmentowych Latarnia Morska, pudru do embossingu oraz nagrzewnicy. 



                         Napisy Papierowe pochodzą z bloczka Papierów 15x15 Słodko-Kwaśny


Mam nadzieję, że mój scrap zainspirował Was do weekendowego tworzenia:) 
PS. Nie bójcie się tworzenia SCRAPÓW-to naprawdę świetna zabawa!



 


 








3 komentarze:

  1. przepiękny!!!!!!!!! boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego nie jest za dużo, zwłaszcza koloru. Wszystkiego w sam raz, a ta taplająca się w kałuży mała istotka dopełnia całości. Świetna scrapowa karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger