LO Dream




Witajcie w niedzielne popołudnie , 
dziś pierwsza inspiracja naszej Gościnnej projektantki
Agnieszki K.
Pomediujmy trochę!.

***




Inspiracją dla mnie stały się tak naprawdę piękne papiery z zestawu Koniec zimy. 
To właśnie im podporządkowałam całą kolorystykę pracy. 
Brzegi papierów potraktowałam tuszem, tło stworzyłam przy pomocy pasty strukturalnej, 
mgiełek oraz stempli a na koniec dodałam pomalowaną koronkę, button oraz tekturki.





Na początku nie byłam przekonana do formy artystycznej jaką jest LO. 
Powoli zaczynam jednak doceniać możliwości jakie stwarza rozmiar takiej pracy.
 30x30 cm to dość szerokie pole do popisu...







W pracy użyłam
Z mediów: gesso,
mgiełki i klej.




Pozdrawiam 

Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger