Mirosek - Gościnna Projektantka

 Witajcie sobotnio!

Pewnie większość z Was jest już na  Śląskim Zlocie Scrapbookingowym 
albo w drodze na niego
niektóre nasze Projektantki też tam będą 
więc szukajcie ich w tłumie!

 A ja dziś chciałabym przedstawić Wam przemiłą i zdolną osóbkę,
oddaję więc jej głos :)

 ***

Mam na imię Mirka. W świecie blogowym istnieję jako mirosek.
Moje hobby nie ma granic. Szydełkowanie, haftowanie, frywolitka,
druty, zabawy ze wstążką i recykling to podstawa a od niedawna grzebię
w papierkach czyli scrap i papierowa wiklina.

Uwielbiam tworzyć dla samej przyjemności tworzenia.
Dwa lata temu założyłam bloga, przy okazji poznałam mnóstwo nowych,
kreatywnych osób dzięki którym ciągle uczę się czegoś nowego.
Świat blogowy jest dla mnie niekończącą się inspiracją.
Dziękuję  za zaproszenie na gościnne występy :) 
Na tę specjalną okazję przygotowałam zakładki do książki.



Użyłam papierków, gesso oraz pręcików do kwiatów, które możecie nabyć w sklepie Craft Style.
 
Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga  http://mirosek.blogspot.com/
 


Mireczka-mirosek

***

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam Was do wzięcia udziału 
w naszym aktualnym wyzwaniu "z krzyżówką"


Daga


2 komentarze:

  1. Przecudne zakładki!!! Witaj na pokładzie CS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i gościnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger