Tag dla maleństwa :-)

Witam serdecznie :-)

Kłaniam się nisko z drżącym sercem . Bardzo się cieszę, że będę miała okazję inspirować swoimi pracami. Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić Was do twórczego działania, a moje scrapowe prace przyniosą wiele radości nam wszystkim :-)

Ze względu na tremę zaczynam skromnie, cichutko, z dozą nieśmiałości.
Przygotowałam tagową karteczką dla chłopczyka. Nie wielkich rozmiarów ale z kilkoma warstwami i dodatkami.

Zerknijcie, proszę i dajcie sygnał czy mój debiut na blogu, można uznać za udany :-)









Do wykonania karteczki użyłam następujących produktów ze sklepu:


Pozdrawiam Was serdecznie :-) Buziaki !



2 komentarze:

  1. Mogę śmiało powiedzieć, że debiut wspaniały. Podziwiam scrapowe dzieło i ciekawą inspirację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger