PŁYTKA MEDIOWA

Witajcie Kochani:),
na początku chciałabym
 podzielić się z Wami
ogromną radością
wynikającą z tego, że
od czasu do czasu 
będę ponownie gościć
na blogu Craft Style:),
a w tym dzisiejszym poście
chciałabym przedstawić Wam
nie tyle gotową pracę,
co pewien genialny produkt,
jaki stworzyła Papelia,
a jakim jest
PŁYTKA MEDIOWA



brzmi intrygująco, prawda:)?
mnie ta płytka zaciekawiła
odkąd o niej przeczytałam:)

***

cóż to takiego
ta płytka mediowa:)?
na pozór
to niewielki, akrylowy prostokąt,
ale tylko  
NA POZÓR!


wykonana z białego akrylu
o wymiarach
19,8 x 9,8cm
jest
produktem po prostu genialnym:)!

idealnie sprawdza się  jako
paletka do mieszania farb,
past strukturalnych, gesso, gel medium,
 tuszów, np distressów,
ale ma tę przewagę nad paletką,
że zajmuje mniej miejsca,
co jest wręcz idealne dla osób,
które mają
 mało wolnej powierzchni
na biurku,
takich np jak ja:D

idealna do mieszania farb

jej kolejną zaletą jest to,
że baaardzo łatwo się ją czyści,
i przechowuje,
co jest kolejną przewagą
nad okrągłą paletką


idealna do mieszania past strukturalnych, gesso, gel medium

sprawdza się świetnie
przy pracy z tuszami,
np distressami


idealna do tuszów, np distressów

płytka może służyć także
jako bloczek akrylowy
do stempli

idealna jako bloczek akrylowa do stempli


ponadto płytka ma okrągły otwór,
dzięki któremu możemy
trzymać ją
 w segregatorze
razem z maskami ,
oraz wygrewarowany napis
PAPELIA

myślę, że zachęciłam Was
do zakupu tego genialnego,
i bardzo przydatnego
przy tworzeniu prac mediowych
 produktu,
mam też nadzieję,
że będziecie
 oczarowani nim
podobnie jak ja:)


PRODUKTY ZE SKLEPIKU
CRAFT STYLE:
płytka mediowa
 maska GAŁĄZKI
maska RÓŻE
tusze alkoholowe w sprayu 

pozdrawiam cieplutko
życząc
miłego, niedzielnego popołudnia:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger