GOŚCINNA PROJEKTANTKA-STYCZEŃ 2017

Witajcie Kochani:),
dziś na naszym blogu ponownie gościmy 
Zwyciężczynię naszego Grudniowego Wyzwania


tak Ania pisze:
No cóż :)
tak się szczęśliwie złożyło, że ponownie mogę gościć na blogu Craft Style,
 a to za sprawą wygranej w grudniowym wyzwaniu.

Bardzo mi miło i cieszę się z tej możliwości. Nie chciałabym Was jednak zanudzać, 
gdyż w grudniu już miałam okazję się Wam przedstawić, 
więc pozwólcie, że tym razem zrobię to bardzo oszczędnie.

Mam na imię Ania, a swoje "wytwory" publikuję na blogu PapieroweSkrawki.
Kartki, zaproszenia, albumy itp. są w moim życiu od około 4 lat, natomiast dopiero po założeniu bloga wpadłam jak śliwka w kompot,
inspiracja goni inspirację, a sterta kartek rośnie z każdym nowym wyzwaniem ;).
Moje prace są raczej oszczędne w dodatkach – lubię jak mieszczą się do koperty. Nie będę jednak ukrywać, że z wielkim podziwem patrzę na ociekające dodatkami kartki innych projektantek, a moim obecnym scrapbookingowym marzeniem i celem do zrealizowania jest założenie własnego Art Journal'a, pełnego mediów i interesujących szczegółów, mam już nawet odpowiedni notes ;), brak tylko odwagi aby zrobić pierwszy krok :).

Na dzisiaj chyba wystarczy, muszę coś zostawić na „za jakiś czas" jak uda mi się wygrać kolejne wyzwanie ;))) hehehe.





Zapraszam Was serdecznie do odwiedzenia mojego bloga, 
będzie mi bardzo miło, jeżeli pozostawicie tam najmniejszy chociaż ślad swojej obecności :).
 
użyte produkty:
 
 
dziękujemy Ani za przepiękną karteczkę,
która dla nas przygotowała:),
pozdrawiam cieplutko:)
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger