Wiosenna kartka z motylem

Moi Drodzy:)
Mam na imię Ludmiła, znajomi mówią do mnie Ludka, a w świecie blogowym znana jestem jako Ludkasz. 
Jestem nauczycielką i bardzo lubię swoją pracę.
Jesli chodzi o moją twórczość to najchętniej tworzę romantyczne prace w stylu shabby chic lub vintage. Uwielbiam wykrojniki, koronki, kwiaty, motyle i krople rosy:) Coraz częściej stosuję też maski i media:)
Czasem dekupażuję i uczę tego innych. Bardzo lubię tę technikę.
Od marca mam zaszczyt zasilać szeregi DT Craft Style i jestem z tego bardzo dumna:) 
Mam nadzieję, że moje pracę będą Was inspirować:)
Dziś witam Was kartką z cudnym Papeliowym motylem, który usiadł w bukiecie kwiatów:)
Kwiaty z foamiranu mojej produkcji, do tego troszkę gazy, serwetka wykrojnikowa, mikrokulki i kilka kropel rosy...



 Wykorzystane przeze mnie materiały z Craft Style


 Pozdrawiam Was serdecznie i przypominamo trwającym wciąż wyzwaniu "Wiosna, ach to ty" :)


6 komentarzy:

  1. Witaj Ludko! Dzięki za cudowną inspirację. Wiosna jak ją zobaczyła - od razu się uśmiechnęła i słoneczko zaświeciło wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimozami jesień się zaczyna, a wiosna... pastelami- piękna, delikatna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger