Wiosennie z jednym kwiatem


witajcie
dziś mój pierwszy post na blogu, więc kilka słów o mnie

Mam na imię Agnieszka. W świecie blogowym bardziej Aga.
Rozważna romantyczka zakochana w górach ….i wszelkim rękodziele. W każdy szary dzień życia jestem mamą...a przede wszystkim kobietą pracującą. Pracuje jako animator kultury i cieszę się, że mam możliwość zarażać pasją coraz większą ilość osób. Czas wolny poświęcam na wędrówki górskie i tworzenie:). Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się właśnie od wizyty w górach, gdzie zobaczyłam jak młodziutka dziewczyna wyczarowuje z bibuły piękne róże. I tak zostało – bibuła, krepa – kwiatowe kompozycje, decoupage, szydełko, a teraz głównie scrapbooking, sospeso, nowa (chyba) miłość mix media i foamiran. Bardzo lubię przestrzenne dekoracje a w moich pracach główną rolę odgrywają kwiaty.

Dziś przygotowałam wiosenny obrazek
postawiłam na delikatne kolory, połączenie zielonego i niebieskiego daje uczucie świeżości
 i lekkości,  w roli głównej - spory kwiat wykonany własnoręcznie z foamiranu








w pracy wykorzystałam




4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger