Muzyczna kartka urodzinowa.


Dzień dobry!

Chciałabym podzielić się dzisiaj z Wami kartką, z której mimo braku mnóstwa błyskotek jestem dumna. Dlaczego? Już tłumaczę. A to wszystko za sprawą gitaru, którą od początku do końca wykonałam ręcznie (dosłownie!). Przypomniały mi się czasy, kiedy to zaczynałam swoją przygodę
ze scrapbookingiem i nie posiadałam wymarzonej maszynki ani wykrojników.
 Zabawy było mnóstwo! Począwszy od rysowania projektu, przez przyklejanie strun z drucika
do biżuterii, aż po przyklejanie mikrokulek na perełki w płynie.
 Kartkę wykonałam na specjalne zamówienie dla gitarzysty i wokalisty zespołu rokowego,
więc i jego narzędzi pracy nie mogło zabraknąć. 
Chętnie poznam Waszą opinię na temat tego, jak poradziłam sobie z tym właśnie zagadnieniem. 
Pudełko do kartki wykonałam również własnoręcznie przy użyciu tablicy do bigowania.








Użyłam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger