Magia Świąt

Dzień Dobry,
atmosfera coraz bardziej magiczna.. w telewizji mnóstwo reklam świątecznych.. a za oknem mróz i śnieg. I taka właśnie jest też moja czwartkowa inspiracja dla Was. Na bazę świątecznej kartki wykorzystałam kartę z zestawu Passepartout Oval w kolorze czerwonym. Owal wypełniłam świątecznym papierem z Altair Art i ozdobiłam go tekturkami, które uprzednio z embossingowałam pudrem Tinsel Snowflake i... oszroniłam przeźroczystą pastą z efektem szkła.
Jak Wam się podoba moja inspiracja?






Przy okazji przypominam o naszym wyzwaniu o tym samym tytule "Magia Świąt"
Zapraszam do udziału, zajrzyjcie TU lub klikając na banerek



Wykorzystane materiały:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger