Prezent na świąteczną wymiankę

Dobry wieczór.
Niedawno brałam udział w wymiance świątecznej.
Pokażę Wam co przygotowałam.
Poniżej całość mojego prezentu czyli zawieszka serce, kartka świąteczna, podkładki pod kubki i bransoletkę:) 
A teraz trochę szczegółów:)
 Drewniane serce pokryłam kremową farbą akrylową, z obydwu stron pokryłam cracklem dwuskładnikowym z pentartu. Po wyschnięciu przetarłam złotym woskiem i nadmiar starłam chusteczką. Na tak przygotowane serce nakleiłam koronkę gipiurową, która prawie zniknęła pod bogatym bukietem ostrokrzewów- w nim papeliowa tekturowa gałązka ostrokrzewu z gwiazdkami mojego projektu, którą pokryłam złotym woskiem. Do tego dołożyłam poinsettię ze złotymi pręcikami, kilka styropianowych, posypanych brokatem kule, troszkę gazy, wosk Białe srebro i gesso. Na koniec dokleiłam kilka perłowych gwiazdek...



 Druga strona serca...
 Kartę wycięłam w kształcie bombki:) Przygotowałam bazę z Craft&You, dokłeiłam papeliową tekturkę ostrokrzewu ( też mojego projektu), dołożyłam bukiet z poinsettii i zimowych wykrojnikowych listków, sizal, troszkę śniegu i złote gwiazdki cekinowe. Całość spięłam złotą wstążką...




 Do prezentu przygotowałam komplet podkładek w pudełku. całość zdekupażowałam, wylakierowałam i zabezpieczyłam woskami, złotym, żółtym, miedzianym i na koniec transparentnym.


Prezent obdarowanej się spodobał. Mam nadzieję, że Wam też:)
A teraz produkty sklepowe, których użyłam:

Tymi pracami przypominam Wam o trwającym u nas wyzwaniu Magia Świąt. Zapraszamy
Miłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger