DREAMS-CZYLI NIECODZIENNA OPRAWA FOTOGRAFII

Witajcie!
Dziś przybywam do Was z nowym, mix mediowym projektem...chodził za mną od dłuższego czasu, rodził się długo...no i -wreszcie jest! Spójrzcie!







Śliczny napis DREAMS wykonany ze sklejki




wykorzystałam jako nietypową ramkę na stare zdjęcia, którą ozdobiłam mchem, listkami, kwiatkami, wstążeczką i półperełkami.

Ramkę przygotowałam używając białego gesso



które po wyschnięciu przykryłam farbą. Wykorzystałam:


puder postarzający miętowy




puder postarzający ciemna mięta



klej na gorąco



klej Magic


piórka turkusowe strusia Emu



A oto jeszcze kilka zdjęć:








pozdrawiam gorąco

Wasza




2 komentarze:

  1. Piękna praca,czy mogłabym zapytać skąd są wycięte postacie?

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję! postaci to gotowizna-kupiłam komplet wyciętych fotografii, niestety nie pamiętam w ktorym sklepie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger