Po męsku

Wczoraj był Dzień Mężczyzny :)
My kobiety oczywiście pamiętamy (nawet jeśli nastąpi mały, kilkudniowy poślizg) bo przecież liczy się pamięć :) Tym z Was którym umknął ten dzień przypominam, że zdążycie jeszcze zrobić męską karteczkę np. taką jak ta na zdjęciach a najpotrzebniejsze produkty znajdziecie w naszym sklepie Craft Style






Pracowałam na papierach Papelia - List w butelce, które potraktowałam mgiełką i stemplem Papelia-woda . Po raz kolejny w mojej pracy pojawiły się metki ubraniowe, moim zdaniem są rewelacyjne w tworzeniu męskich prac. Dla urozmaicenia kompozycji użyłam  puder oraz tusz do embossingu mikrokulki . Dołożyłam kilka kół zębatych, tym razem z wykrojnika.
Pozdrawiam Mireczka--mirosek.

.



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger