Jesienna kartka urodzinowa

Dzień dobry
U nas nadal urodzinowo, więc i ja zrobiłam kolejną kartkę z tej okazji...
Wykorzystałam papiery CiaoBella, żółta pastę woskową Pentart, kwiaty w kolorach jesieni, naturalne szyszki olchowe, koronkę gipiurową, dratwę, papeliowego tekturkowego ptaka, papeliowy stempel urodzinowy. Do tego dorysowałam trochę szwów i dołożyłam kilka kropel rosy :)
Jesień w takiej odsłonie baaardzo lubię :)







 i jeszcze jedno ujęcie w całości...
Mam nadzieję, że się Wam spodobała:) 
Tymczasem materiałoznawstwo:
Jeszcze tylko do piątku możecie wziąć udział w naszej zabawie urodzinowej:) 
Można wygrać 100 zł:)
Zapraszam serdecznie:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 CRAFT STYLE - blog , Blogger